petek, 26. junij 2009

Aillwee jama in Poulnabrone

V svojih 11 letih pocitkovanja na Irskem sem si ogledala ze kar nekaj njenega povrsja, vendar se nikoli pa nisem videla podzemlja. Tako sem se odlocila da si ogledam podzemno jamo Aillwee.

Jama se nahaja pod Burrenom - o katerem sem pisala v predprejsni objavi. Zanimivo je, da je jamo nasel vaski kmet, ki je iskal svojega psa. Pes je lovil lisico, ta pa ga je pripeljala do samega vhoda jame. Del jame, ki je odprt za obiskovalce je dolg le kaksen kilometer, jama se nato nadaljuje naprej se dober kilometer, vendar je tako ozka, da imajo tja vstop samo izkuseni jamarji in raziskovalci. Moram pa priznati, da ta jama proti nasi Postojenski nima kaj. Izgleda bolj kot ozek hodnicek z enim stalaktitom in enim stalagmitom. Je pa vsaj povezana z zanimivo zgodbico. Ceprav me jama ni ravno navdusila, mi ni zal da sem jo obiskala.




Poulnabrone je neke vrste megalitsko svetisce. Te lahko najdemo raztresene po vsej Irski in Veliki britaniji. Tudi ta se nahaja na obmocju Burrena in je eden od 90 primerkov na tem obmocju. V njih so nasli ostanke kosti novorojenckov, in mladih ljudi(16-20)Poleg kosti so v grobnicah nasli tudi posmrtne dobrine: kamnito sekiro, loncarske izdelke in kristale. Poglejte si se slikce - Stvar je kar zanimiva za ogled! :)Pa lep dan!




3 komentarji:

  1. thats really great.wish u put more thinks in english

    OdgovoriIzbriši
  2. Put some English!!!!!!!!!!!!!!!!..

    <3 Kevin x

    OdgovoriIzbriši
  3. hy!Will try to put some in English as well, hope I find some time to do it, bacuse I dont even find the time to do it in Slovenian.

    xxx

    OdgovoriIzbriši