sreda, 24. junij 2009

Na Ogledu mesta Galway

Uganite kaj sem pocela danes??Kosila travo!In sedaj sem cist navdusena ker znam kosit. Brenta je bolel hrbet in ga je skrbelo kako bo pokosil travo, zato sem se sama javila, da jo pokosim jaz ce me nauci. In sploh ni tezko. Joj ko pridem domov bom samo se za uzent, se kosit bom znala(A beres to anze?? hehe)No in v glavnem je bil Brent tako navdusen nad mojim kosenjem trave, da mi je dal 50 Eur in prost dan, povrhu vsega pa me se odpeljal v mesto Galway(oddaljeno priblizno pol ure od Kinvare)na raziskovanje. Seveda mi je razlozil kdaj pelje avtobus iz Galwaya in kje izstopiti. In res prispem v Galway. Ze doma sem si izdelala vodic po Galwayu, ki se je izkazal za en bolsih stvari, ki sem jih naredla. Takoj sem prepoznala vse znamenitosti, kot da bi ze kdaj bila tu. Galway je cudovito obmorsko mesto in kar dokaj velko, vsa navdusena sem se odpravila na raziskovanje. Originalno ime mesta je baile na tsruthain, kar pomeni mesto rek. Danasnje ime pa naj bi izviralo iz imena rek: Galoria ali Galvia, ki je ime dobila po lepi domacinki, ki je utonila v teh vodah. To ime mesta se je nato prevedlo v irsko razlicico, kar je: Galliamh, nato pa v koncno anglesko ime: Galway. Mesto se je z fevdalizmom zacelo siriti in pa z trgovci ,ki so preckali Irsko morje in iskali bogastvo. Galway je poznan tudi pod imenom: The city of tribes - mesto plemen. To pa zaradi 14 plemen, ki so zaznamovala mesto: Athy, Blake, Bodkin, Browne, D'Arcy, Deane, Ffot, ffrench, oyce, Kirwan, Lynch, Martin, Morris in Skerrett. Te imena so se vedno del vsakdanjega zivljenja. Po sirokih in polnih ulicah prispem do osrednjega dela mesta: John. F. Kennedy Parka ( Eyre Suare - preimenovan leta 1970)Kjer se zbirao mladi in stari, sedijo na travi med pisanimi rozami in uzivajo v druzenju. Tukaj so vcasih stala stara mestna vrata, del njih je tam se zdaj. V parku pa je moc opaziti tudi novejse mostrovine: Galway Hookers ( Ne ne prostitutke!)Tako se namrec imenujejo tradicioalni ribiski colni. Prav v Kinvari pa je avgusta pripreditev : The hooker festival, kjer so te posebni colni razstavljeni. Naprej po ulicah pridem do Galwayskega zaliva, vcasih nic kaj prijetnega na pogled. Zdaj pa prenovlenega in urejenega. Raziskujem naprej..v blizini naj bi bilo mesto Claddagh. To mesto sem si vedno zelela obiskati, tako da ga moram najti!Kmalu ga tudi najdem...mesto je zanimivo saj je povezano z eno najlepsih Irskih legend. The claddagh ring legend. Ne poznate? Oki gre pa takole: Legenda pravi da so vaskega ribica Richarda Joyca tik pred poroko, na morju ujeli pirati in ga prodali kot suznja v Alziriji. Takrat je postal last bogatasa: Moorisha Goldsmitha. Ta pa je v njem opazil potencial in ga izuril za izdelovnje nakita. Kmalu je postal mojster in ves ta cas je imel v mislih svojo zarocenko, ki jo je pustil za sabo na Irskem. V znak svoje ljubezni je oblikoval prvi Claddagh ring. Srce - ki simbolizira ljubezen, Dve roke, ki objemata srce predstavljata prijateljstvo in krona na vrhu simbolizira zvestobo. Prstan je postal tradicionalni simbol, ki ga vecino Ircev in Irk nosi se danes. Ce prstan nosimo tako, da je srce obrnjeno navznoter pomeni da smo v razmerju, ce je obrnjeno navzven pa samski. Prstan je prav tako priljubljeno darilo za pare, veliko mater pa ga podari svojim hcerkam ob poroki. Seveda sem zelela prstan. In koncno najdem trgovino kjer jih prodajajo. Trgovino zapustim zadovoljna s svojim nakupom.

Galway je eno najlepsih obmorskih mest, ki je defenitivno vredno ogleda. Nato se sprehodim se do St. Nicolas Collegiate church, kjer naj bi se leta 1477 Kristof Kolumb udelezil mase - zanimivo. Zavijem se do Lynch's castle, ki je bil prenovljen v 19 stol. Tako nakupim se nekaj razglednic poslikam mesto se odpravim na kosilo in pocasi na avtobus. Na poti se zapletem v pogovor z prijaznim voznikom avtobusa in okoli 19. ure prispem nazaj v Kinvaro. Za mano je se en prelep, soncen izlet!
Spremljajte blog, slike sledijo jutri! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar