torek, 23. junij 2009

Pa smo sli na pot...

Vreme na Iskem je to leto neverjetno, se meni je vroce, super je in ta tedn ki sem ga prezivela pri sestri je bil noro hud, pa se dobila sem se s Katro- sosolko iz srednje sole.. Ne mores vrjeti, da nekoga ki ga v Sloveniji vidis enkrat na leto srecas na Irskem in gres shooping v Cork city. Tukaj sem ze teden dni pa se nisem imela priloznosti napisati kaj na tale blog. Bom pa zdaj se za nazaj, ker se je zgodilo ze veliko. No po enotednski relaksaciji pri sestri sem bila pripravljena na pot in na delo v hostlu. Pa smo sli na pot. Eno noc pred tem, smo s sosedami pekle Quesh, to je taka ala lazanja jed(bom naslednic napisala gor recept, in slike ce mi bo uspelo)no in smo naredile 5 velikih posod quesha eno smo vzeli na pot za Brandona. Lepa gesta.
Ped nami je bila 3 urna voznja ampak minila je hitro. Voznja po Irski je res prijetna: vjugasta pot med zelenimi hribi, reke, svez veter, razpokane stare ceste in ovce - veliko ovc. Nato smo po poti preckali mesto Mallow, ki nas je pripeljalo do mesta Limerick - ki naj bi bilo najbolj nevarno mesto na Irskem, ker tukaj med seboj ze vrsto let obracunavata 2 tolpi. Cudno, mesto pa je polno roz in reka, ki tece cez mesto prekrita z belimi labodi. kdo bi si mislil. No in se nekaj kilometrov naprej vstopimo na obmocje province Galway. Irska ima namrec 32 provinc od tega jih je 26 samo v republiki Irski. Galway - kot bi vstopil v prvlajico, fantazijo. Ceste so ozke, locujejo jih pol metra visoke kamnite stene, po zraku leta nesteto ptic. Ja, ta pokrajina ima poseben car. Pravijo da naj bi bilo v Galwayu se bol mraz kot v Corku. Za enkrat ne kaze tako - vreme je super:)Seveda se zavedam, s tem ko to pism da bo jutri lilo kot iz skafa. Zanalasc!:)
No in po teh ozkih ulicah zarascenih z zelenjem prispemo do hostla v vasici Kinvara...

Ni komentarjev:

Objavite komentar