torek, 29. september 2009

Zahvala

Tako zdaj smo pa res prisli do konca. Za to leto seveda. Hvala vsem,ki ste brali blog ali si vsaj pogledali slikce, hvala za vse komentarje in pohvale. Upam da vam je bilo branje vsaj pol toliko zanimivo kot je bilo meni pisanje:) Ampak zdaj je cas da se vrnem domov, nazaj v realnost. Pripravljena na novo solsko leto in na nove izzive v sluzbi in zivljenju.Veselim se ponovnega snidenja z druzino, prijatelji in fantom *Anzetom*. Blog ostaja na internetu saj je eden izmed mojih mnogi spominov na letosnje poletje. Drugo leto pa nadaljujemo...Hmm...Severna Irska? Belfast, Antrimska obala, Velikanov nasip in viseca bru Carrick-a-ride? Mogoce? Zveni mamljivo in po tem kar sem dozivela letos pa res nimam kakrsnih koli zadrzkov ali omejitev za nove izive in nova dozivetja! Hvala: Brendanu, Gini, vsem sosedom v Corku( Kathy, Jackie, Donna, Ashling, Ethne) se posebaj pa moji sestri Tanyi, Michaelu in mojim necakom( Enya, Tia, Liam in Eoin) ki so spet poskrbeli za najlepse in najbolj tople spomine!
In NE nisem zalostna da se je potovanje koncalo, vesela sem da se je zgodilo! :))


Ni komentarjev:

Objavite komentar